Tavoitetta riittää...





sunnuntaina, maaliskuuta 13

Päivä 5

Heissan!

Aamupaino oli 84,7 kg. Käytännössä siis uusi ennätys tässä painonpudotusprojektissani. Mukava ylläri :)
Tämä päivä on mennyt pikku askareita hoidellessa. Sisustin makuuhuonetta hieman keväisempään tyyliin. Raskaat ja tummat verhot saivat kyytiä ja tilalle laitoin kevyet, valkoiset verhot. Kummasti huone sai valoa ja uutta ilmettä.
Sen lisäksi tein pienen nettitilauksen Bubbleroomista. Yksi tilaamani vaatekappale oli rakkautta ensi silmäyksellä:

VILA Jean Hood Jacket

Eli tuollainen kevättakki lähti tilaukseen. En malta odottaa paketin saapumista.

Syömiset tänään...olen ihan kuurin mukaan syönyt tälle päivälle kaksi pussia, suklaan ja vaniljan. Ja ylimääräisenä herkkuna palasen pannaria (hyi minua). Mutta en jaksa stressata. Hyvinhän tämä ensimmäinen viikko on kuitenkin mennyt, koska paino on pudonnut sen kaksi kiloa.

Tunnin päästä ajattelin lähteä spinningiin tuulettamaan ajatuksia ja hieman lösähtänyttä oloani. Kropasta huomaa heti, kun liikunta on jäänyt vähemmälle. Tästä syystä varasin huomiseksikin spinden ja tiistaiksi pumpin. On saatava kroppaan vähän eloa, vaikka treenikiellossa olenkin ja alhaisilla kaloreillakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti