Viikonloppu meni ilman ajatustakaan terveellisestä elämästä. Treenit nollassa ja syömisetkin vähän niin ja näin. Tuli myös otettua hieman alkoholia. Eli relausviikonloppu takana ja sen kyllä huomaa väsymyksestä ja vaakan lukemasta. Onneksi osasin henkisesti varautua painonnousuun, koska sehän olikin noussut kaksi kiloa...
En joudu paniikkiin. En hätäänny. Vaan jatkan ruodussa tästä eteenpäin. Ei pitkä projekti kaadu parin päivän herkutteluun.
Niin kun tästä nyt käy ilmi, ei Liten ensimmäinen viikko ollut onnistunut. Panostan tällä viikolla ihan erilailla ja tosissani. Katsotaan sitten loppuviikosta olenko päässyt eroon näistä extrakiloista ja henkisestä krapulasta.
Uudella innolla uuteen viikkoon!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti