Tavoitetta riittää...





keskiviikkona, lokakuuta 13

Tavoite

Päätavoitteena pidän -18 kg:a. Syitä on kaksi: 74 kiloa oli painoni kaksi ja puoli vuotta sitten. Toinen syy on se, että painaessani 74 kiloa olen normaalipainoinen (BMI).

Ensimmäinen välitavoite on päästä kahdeksikolla alkavaan lukuun eli 89 kg. Tuolloin myös hypähdän merkittävästä ylipainosta lievään ylipainoon, sekin kuulostaa hyvältä.
Sitten (vuoden lopussa) tavoite on 85 kg.
Keväälle en ole vielä asettanut tarkempia aikatauluja, niihin palataan sitten kun on sen aika.

Tällä hetkellä kaikki noi tavoitteet tuntuvat vaikeilta saavuttaa, lähes mahdottomilta. Vuoden lopun tavoite on mahdollinen, jos paino tippuu noin kilon per viikko. Ja se tuntuu julmetun hankalalta operaatiolta...

Mutta motivaatio on korkealla ja toivottavasti pienetkin muutokset kropassa, mielialassa ja kunnossa/ terveydessä muistuttavat minua, miksi olen tähän ryhtynyt ja miksi kannattaa kestää kurnivaa mahaa ja irtokarkkivapaita iltoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti