Vaaka näytti 85,3 kg eli pudotusta -1,9 kg maanantaista.
Olen tyytyväinen tähän vauhtiin ja poweria riittää vielä ensi viikoksi.
Ensi viikolla tahti varmaan tasaantuu ja olo muutenkin.
Tällä kertaa dieetti on ollut jotenkin helpompi kun edellisellä kerralla.
Tosin paleleminen on kohonnut ihan omiin sfääreihinsä...toivottavasti
se menee ensi viikon aikana ohi.
Huomenna on virallisen viikkotuloksen aika, ja tarkoitus olisi
tiristää tuosta vielä 100 g, jotta tulos olisi mukavasti tasan kaksi
kiloa.
Fiilis on hyvä, tulokset motivoi! Mutta kyllä hammasta on saanut purra
mielitekojen kanssa :)

Kiva lukea muita GFG-juttuja! Saliohjaajani varoittikin, että paino voi nousta aluksi, mutta kyllä se sitten laskee.
VastaaPoistaMulla ei ole palelua ollut, mutta hienoista päänsärkyä ja huteraa oloa kyllä.
Mäkin kävin vierailulla sun blogissa ja kivalta blogilta vaikuttaa :) GFG toimii kyllä minun kohdallani, jos pää vaan kestää. Seurailen sun painonpudotusprojektia ja toivotan paljon tsemppiä!!
VastaaPoista